BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday 16 July 2011

~ syukur ~

Pertama kali nk aku hemburkan kesyukuran ke atas kenikmatan kehidupan  buat diriku...
Syukur Alhamdulilah kepada YAng Maha Esa...
Setelah Beberapa hari Aku Terlantar KEsakitan YAng Amat ,,,
Hari Ini Aku BerpeLuang MElihat DuniA KemBALi...
Betapa IndahNya Aku dApat MerasAi KehIduPan SeMuLA...

WalauPun Tak SeberApa BAik lagi ,,,
Tapi Akan KesemBuhan Dapat Aku RasaKAn...
Amin Amin Amin ....

SeMoga Hari YAng Akan BerLAlu...
AdalaAh HAri YAnG IndaH Dan,,,
Dan D PenUhi ReZeki2....

DoakkaN Ke sEjahTerAan Aku ye :-*
Juga ReZki wat aku :-*

SetiAp MAnuSia Yang Berbuat BAik Akn D beRi PAhaLa YAng BAnYAk2:-*
Dan BaLAsan D hAri AkhIrat :-*
KitA haNNya ManusIA bIAsa yaNg TaK LEpaS DaRi KEsIlApan :D

HaTi YAnG BErsIh AdAlAh HatI YaNg SUcI LaGi Nur+++

ma aseh daun kari- moge kita ketemu agi seyh:-*

0 comments: