BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday 13 July 2011

~Life Life Life ~ Hay KaMoNnnN La :)) =)) **==

kehidupan wahai kehidupan :))
 tak pernah terpikir akan kehidupan yang penuh pancaroba
bak kata sayee penuh dengan dugaan :))
 Acapkali ... kehidupanku d penuhi ranjau yang berliku ...
memey xleyh blahhhh langsunggg . wakakakakak...
so ape yg d harap tak semestinya akan sentiasa mendapatkan ...

bukan aku jew yang dibelenggu dugaan ...
semua manusia d bumi yang nyata ini .
menghadapi benda yang sama ...


Sebagai manusia dan umat islam ...
kita haruslah sentiasa redho akan rintangan yg d hadapi sedemikian ...
walau kita rase macam nk putus asa jew ...hahahahaha :))
tapi must rasional laa pemikiran macam mana nk berjaya doeh ....
aku tetap aku .. aku nk berjaya seperti orang yg dah berjaya ---> Mr Alonzo De Albab
biar sekiranya aku terpaksa bekorban lolz .. tetap aku perjuangkan ...
sampai kapan aku mahu jadi gini seyh :))
Mesti ade cita2 ler ... ----> aku nk jadi penyanyi doeh =))
maybe blom masa nye lagi ...


Tak ramai yang memahami aku seyh .....
susah an ... memahami adif musik ... betul kew :-? 
of coz la betul =))
situasi sekarang blurrrr + ape pown x boleh :))
Damm sungguh ... bile la nk kayaaaaaaaaaaaaaaaa...
bahahhaha... kayap ade la ....
No No No Don't Say Like That K ...
I noe I Can Berjaya dOeh :))

LIFE MUST GO ON SEYH ....(Ye kew )


Kepada Anda Yang Mengenali D Ku =))
Saya adif musik memohon maaf sekiranya ...
Saya ada membuat Anda terasa dengan sikap mahupun perilaku ...
Saya menyusun 20 jari seyh... memohon maaf dan manyak2 keampunan ...
Saya Hanya Insan Biasa seyh ....


APA YANG TERJADI BUKAN KUASA KITA SEYH :))
 LOOK IT THAT ... SMILE N HAPPY LA DOEH ...
BELAJAR DARI PENGALAMAN ...
SENTIASA  OPEN YOUR MIND TO OUR LIFE U NOE :))
SPEAKING LAK :D


THANKZ  FOR U ALL SUPPORT ME IN BEHIND OR INSIDE :))


ASSALAMUALAIKUM ... **== BACK TO REAL LIFE



0 comments: